MilitaryGenera1MilitaryGenera1

Main News Audio Favorites Reviews Stats

All 12 game Reviews


The Impossible Quiz The Impossible Quiz

Rated 5 / 5 stars

my brain hurts o.o

Whats so hard about 42?
(hint:42nd :o)



InfinitDuel InfinitDuel

Rated 3.5 / 5 stars

Its fine but kind of short

The battles could be longer and the turning is very slow
also more battle ships and battlefields, ill give it a 5 to protect it :D



Orbox Orbox

Rated 4.5 / 5 stars

My brain hurts o_o

agh it took me 1000 trys to beat the game,those buttons that rotate colored blocks beat the hell out of me,lvl 21 sometimes didnt have solutions >_>


GameBalance responds:

Yep. This game is so.
Thanks!


Punk-o-matic Punk-o-matic

Rated 4.5 / 5 stars

wee a great time killer

yay i made a random song
999------222----55344--65456-1-2-26-6-222222320---1---3---5
12056-9-------------------ccc---777-----7776768--749471-1---
-6-aaa7-7-7--0-1-2-3-4-5-12147-c-------------------aaa888---
---788887878--65456-1-2-26-6-a8-8-8-8--0---2---4--12238-a---
----------------



Magnetism 2 Magnetism 2

Rated 4.5 / 5 stars

game a set b o_O

uhhh i think around lvl 9 is impossible i tried every single pixel >:(



Mega 1337 Translator Mega 1337 Translator

Rated 4 / 5 stars

|\||\|0'/1|\|9 |\/||_|51C |3|_|7 175 ƒ|_||\| :D

|\|0|/\| 1 |)0|\|7 |-|4\/3 70 |/\|4573 50 |\/||_|C|-| 71|\/|3 7|2'/1|\|9 70 7'/|°3 90|)|)4|\/||\| 5'/|\/||30|_5 4|\||) |23|\/|3|\/||33|2 7|-|3 |/\|0|2|)5 4|\||) 5|-|17, 7|-|15 15 ƒ|_||\| |3|_|7 7|-|3 ƒ|21C|<1|\| |\/||_|51C 15 |234|_|_'/ 4|\||\|0'/1|\|9 >_>



Bolt Blaster 1 - Stage 1 Bolt Blaster 1 - Stage 1

Rated 5 / 5 stars

lol great game

but the levels are soo long and the music singer is so...gay -.- lol dam did u do those sprites by urself?they're awesome,next time make it a bit slower and less crazy cuz i was pressing zxcv and asdf like crazy xD



Trickmaster Funky Trickmaster Funky

Rated 4.5 / 5 stars

ugh no one looks at author sites

everyone who says this is stolen from that sikids site is fucked in the brain,peter kay's site IS sikids fuckheads -.-



Doomed Doomed

Rated 5 / 5 stars

-=(Excellent!)=-

This is da shitz! Looks easy, but it's really hard and addictive. Wow...nice sounds and stuff. I like the levels. Even if it's a 2-D game, the game play is superb. This PWNS all da N00Bz!



WTF teh messy WTF teh messy

Rated 0 / 5 stars

WTF, this sux0rs!

Dude, I can't move zero at all. He only moves when he attacks. He can barely attack. I have to press two buttons together for him to attack. The music sucks and is annoying. Good job on a shitty game, let's see how it does on the job market.